2015年5月28日 星期四

《隨風》 By 新青年理髮廳

 

最近, 很喜歡的一首流行曲...

新青年理髮廳 的 隨風 (多管閒事).

很清新, 又有趣的一首歌曲 !



坐坐下 西鐵無啦啦   

隔黎果個伯伯問我讀完書未...


我話已經讀完都成年幾
佢話 丫 咁幾好丫 
我從來都未聞過書卷味

舊時窮到要食樹皮
生於1929 差不多活了一個世紀

佢話家陣啲後生都嘥鬼氣
成日嫌三嫌四仲要嫌啲野食唔夠好味
有日要打仗就知死

講講下 個伯伯問我下個站去到邊 

我話去到柯士甸
我再問佢屋企住係邊

佢話我屋企住係柴灣要係南昌轉站
下 過左喇喎 佢話唔緊要丫 
去到紅磡出去兜個round

隨風 飄到那裡就那裡 
反正今天都不太累

隨風 飄到那裡就那裡 

今朝有酒今朝醉

隨風 飄到那裡就那裡 

忘掉今天幾多歲

隨風 飄到那裡就那裡 

有天總要乘風歸去


 哈哈...係咪無介紹錯呢 ?

其實, 隨風的MV, 還有

這個 好像是馬鞍山的版本...

 

###



想知道多些...新青年理髮廳 ?

  • 誕生於 2013年9月7日
  •  
    樂團成員.....區樣 發仔 Showroom
  •  
    生活上有很多忽發奇想,
    不甘心讓她輕輕的來,輕輕的去...

    Youtube Channel: http://www.youtube.com/newyouthbarbershop
  •  
    歐陽,由中學後期開始接觸結他,自始鍾情於作歌,作品無數,收錄於個人電腦中。某天電腦損壞,所有檔案遺失,自此精神失常,見人就唱;此行為一直培養到大學時代,大學時代於宿舍房間不斷唱歌,觀眾主要是室友及自己。不少路過的宿生都被演出時的音樂牽帶到房間,然後⋯⋯ 更多
@@@




沒有留言: